Paragrafen

Dienstverlening

  • Zorgen dat wij klaar zijn voor de invoering van de Omgevingswet. De dienstverlening zal hierbij op een essentieel andere manier worden uitgevoerd en er zal gebruikt gemaakt gaan worden van zgn. serviceformules.
  • Onze online dienstverlening nog verder verbeteren, zodat bij diensten waar dat kan en wenselijk is er gemiddeld 10% meer volume online wordt afgenomen dan in 2021.
  • Dienstverleningsprocessen onafhankelijk van het kanaal uniformeren. Onze inwoner merkt dit doordat deze onafhankelijk van het gebruikte kanaal (online, telefoon, e-mail, balie) hetzelfde antwoord op eenzelfde vraag krijgt met bovendien dezelfde servicenormen.
  • Verbeteren van de meervoudige en complexe dienstverlening, waarbij meerdere gemeentelijke onderdelen bij de realisatie van deze dienstverlening een rol hebben. Onder andere door het versterken van een centrale regiefunctie hierop en de invoer van een centraal geautomatiseerd bewakingssysteem hiervoor (ticketsysteem).
  • De bedrijfsmatige sturing op de gehele dienstverlening verbeteren en daarmee beter zicht te ontwikkelen op de geleverde aantallen en de bijbehorende onderliggende processen.
Deze pagina is gebouwd op 12/01/2021 10:55:53 met de export van 12/01/2021 10:44:57